נתקעת? חייג אנחנו כבר בדרך:

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
  • ליצירת קשר חייגו עכשיו:
    או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

    • מצברים בנס ציונה עם חיסכון בזמן ובכסף

      22.7.2020

      בנס ציונה כבר יודעים כולם. בכל מה שקשור לקנייה של מצבר חדש, יש דרכים מהירות וזולות. אם עד לפני זמן לא רב זה לא ממש היה כך. כל תקלה ברכב, בייחוד תקלה במצבר היו מלווים באנחה קשה ובתסכול מתמשך, בגלל אופי הטיפול בתקלה, הרי שהיום כבר יודעים כי אם מדובר במצבר, הבעיה היא ממש פשוטה והיא קלה ומהירה לפתרון.

      כי יש מי שיביא את המצבר עד בית הלקוח או אפילו עד המקום אשר בו הוא נתקע עם מכונית שהמצבר שלו שבק חיים.

      ממי מזמינים את המצבר?

      האמת היא שבכל מה שקשור למצברים, השוק הוא די פרוץ. היות ולא מדובר כאן בחלק מאוד גדול ויקר, ישנם כאלה שמציעים יחד עם כל שאר חלקי החילוף שלהם לרכב, גם מצברים באיכויות נמוכות ומטה. הם מנסים להציע ללקוחות מוצרים במחירים זולים ומפתים במיוחד כאשר אלו באים ללא ספק על חשבון האיכות והטיב של המוצר.

      כך שלא פעם קורה והמצבר החדש מתקלקל מהר מאוד ומתברר כי המחיר ששילמו עלי, על אף היותו נמוך במידה ניכרת ממצברים אחרים, הוא עדיין לא היה שווה את המחיר ששילמו עליו.

      מסיבה זו חשוב כל כך לשים לב כי אכן מזמינים את המצבר הטוב והאיכותי שמגיע מיצרן ששומר על איכות ומקפיד למכור אך ורק מוצרים של בעלי שם ומוניטין ידועים בשוק.

      מצבר שמור היטב

      חשוב לדעת כי מעבר ליצרן שעומד מאחורי המצבר, חשוב מאוד לשים לב כי גם אחרי שהמצבר כבר אצלנו בתוך המכונית, אנחנו שומרים עליו ודואגים כי הוא יקבל את התחזוקה הגבוהה והטובה ביותר. מצבר זה לא משהו שאפשר לקנות, להתקין ולשכוח מקיומו.

      אם אנחנו לא נזכור אותו, הוא ידאג להזכיר את עצמו מידי פעם ולא תמיד בצורות חיוביות.

      • הפעלה של מערכות החשמל ברכב – כדי להבין איך אנחנו יכולים לשמור על המצבר, חשוב להבין קודם כל איך המצבר פועל. הוא למעשה מקבל את כוחו מהמנוע. הוא נותן את כל הכוח החשמלי לכלי הרכב והוא אחראי על כל מערכות החשמל אך הוא מוגבל בכוחו. על כן, אף פעם לא כדאי לעשות שימוש בחשמל של הרכב בלי שהמנוע יפעל. כי כך הוא יתרוקן מהר וכאשר הוא יהיה ריק, המנוע כבר לא יכול לסייע לו. כי הוא למשה אחראי גם על ההנעה של המנוע.
      • מצבר נקי – חשוב לדעת כי מצבר נקי הוא מצבר יותר יעיל ויותר אפקטיבי. לא פעם אנחנו מגלים כי המצבר שבק חיים הרבה לפני תאריך התפוגה שלו. זה קורה בגלל טיפול שאינו נכון במצבר או יותר נכון, חוסר טיפול. כי המצבר חייב את התחזוקה השוטפת ואת הדאגה לניקיון הקבוע והתמידי שלו. מצבר שצובר חלודה ומצטברת עליו קורוזיה הוא מצבר שיינזק ויתקצרו ימיו כתוצאה מכך.
      • החלפה של המצבר – נקודה נוספת שעשויה להשליך במידה רבה על היעילות של המצבר. הטיפול במצבר וההחלפה שלו. יש כאלה שסבורים שלא מדובר בסיפור מורכב. בסך הכול החלפת קופסה בקופסה חילופית. אך האמת היא שאם לא מבצעים את הפעולה בצורה הנכונה, המצבר לא מסוגל לתת את מלוא התפוקה שלו לאורך זמן וחבל.

      על כן, חשוב מאוד לשים לב גם לכך ולבצע את ההתקנה של המצבר באמצעות אנשי מקצוע. זה למעשה הצעד הראשון שעוזר בשמירה על המצבר ובהבטחה שהוא אכן יעניק את התפוקה המלאה לאורך זמן.

      מצבר עם שירות ואחריות

      אם נחזור שוב לרכישה של המצבר, הנושא שעליו הרחבנו בתחילה, הרי שברור כי אם המצבר יהיה של חברה מוכרת, של חברה אמינה, של חברה מקצועית שמשקיעה ומייצרת רק מוצרי איכות, נוכל להיות בטוחים ורגועים שהמצבר יעניק את מלוא התפוקה.

      כי ברור שחברות שמעוניינות לשמור על שמן הטוב, לא תזלזלנה בלקוח. הן משקיעות בייצור מוקפד מחומרי גלם הכי טובים והכי איכותיים שרק יכול להיות על מנת להעניק ללקוחות חוויות קנייה טובות. כך הם בעצם מבטיחים את המוניטין שלהם ואת השם הטוב.

      ברור שהלקוח הוא זה שמרוויח מוצר עם אחריות מלאה לאורך זמן ועם שירות מלא לכל אורך הדרך. אצלנו תמצאו מצברים במחירים נוחים עם משלוח עד אליכם. חוסכים לכם זמן וחוסכים לכם גם כסף!

    • ליצירת קשר חייגו עכשיו:
      או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

      • מצברים בזול
        צוות מקצועי
        מצברים בזול
        זמן הגעה מהיר עד אליך
        מצברים בזול
        יחס ושירות ללא תחרות
        מצברים בזול
        מבחר עצום של מצברים
        כל הזכויות שמורות © 2024
        אזורי שירות
        לקוחות יקרים

        בימים אלו, הניידת שלנו זמינה עבורכם לשירותי החלפת מצבר עד הבית באזור גוש דן והסביבה ביישובים הבאים:

        כפר סבא, רעננה, רמת השרון, הוד השרון, רמת השרון, ראש העין, ת”א צפון, ת”א מרכז, ת”א דרום, חולון, בת-ים,
        ראשון לציון, נס ציונה, באר יעקב, רחובות, יבנה, יישובי גדרות, אשדוד, קרית מלאכי והסביבה, אשקלון, קרית גת, בית שמש, מודיעין, לוד, רמלה, פתח תקווה

         

        להזמנת מצבר עד הבית,
        השאירו פרטים, או פנו אלינו דרך: