נתקעת? חייג אנחנו כבר בדרך:

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
  • ליצירת קשר חייגו עכשיו:
    או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

    • כך קונים היום מצברים בחיפה

      22.7.2020

      כל כלי רכב הפועל עם מנוע, זקוק למצבר. מדובר במעגל חשמלי הפועל באופן כזה כאשר המצבר הוא זה שמייצר את החשמל עבור המערכות החשמליות של הרכב אך את הכוח שלו הוא מקבל מהמנוע.

      אז לא מדובר במוצר אחיד עבור כל כלי הרכב או כלי השיט השונים. אינו דומה המצבר של המכונית למצבר של הקטנוע. כך גם לא דומה המצבר של הטרקטור או של הסמיטריילר לזה של אופנוע ים. לכל אחד יש את המצבר שלו וכל אחד זקוק לגובה אמפר שונה בהתאם לדרישות של כלי הרכב הספציפי.

      זה למעשה הדבר הראשון שכל אחד חייב לדעת. כי המצבר הוא לא מוצר מדף אחיד לכל כלי הרכב השונים. לפני שקונים מצבר חדש, צריך פשוט ללמוד מה כלי הרכב או כלי התחבורה הספציפי הזה צריך.

      מעבר לכך ישנן עוד מספר נקודות חשובות אשר עליהן יש לתת את הדעת לפני שבוחרים במצבר כזה א אחר.

      מצבר מבית טוב

      ישנן חברות מוכרות אשר אלה מייצרות את המצברים המפורסמים והידועים. לא ננקוט כאן בשמות אך עבור רבים כאשר אומרים את המילה 'מצבר' מיד יעלו אסוציאטיבית השמות המוכרים והבולטים בשורק המצברים.

      חשוב לדעת כי את שמן הטוב קבלו החברות הללו לא בחינם. הן עבדו קשה על כך והן השקיעו במצברים איכותיים באמת על מנת לצבור את המוניטין ואת השם המוכר והטוב שלהן. כך שבהחלט אי אפשר לזלזל במצברים הללו. אז נכון אולי שהמצברים הללו עשויים להיות יקרים יותר ביחס לאפשרויות האחרות או למצברים אחרים הנמכרים בשוק. אך אנשים שלא מוכנים להתפשר מבחינת האיכות והם רוצים עבור כלי הרכב שלהם מצבר טוב באמת שייתן להם את המענה המדויק והמושלם, יהיו מוכנים לשלם מעט יותר ובלבד שהם ייהנו משקט נפשי ומביטחון כי הם רכשו את המוצר הנוכן והטוב ביותר עבור כלי הרכב שברשותם.

      שירות ואחריות

      אם התייחסנו לנושא של יצרני המצברים, ברור כי חברה אמינה לא תשאיר את הלקוח על המים לאחר הרכישה. חברות השירות של המצברים הללו לא מתנתקים מהלקוח רגע אחרי שהם גיהצו את כרטיס האשראי שלהם. החברות הטובות ממשיכות לתת שירות גם אחר כך ואפילו זמן רב מעת הקנייה. הכול כמובן בהתאם לתנאי הרכישה ותנאי האחריות הספציפיים לאותו מוצר. אך ברור כי חברה גדולה ואמינה לא תוותר על אחריו טובה ועל שירו מלא ללקוח לאורך זמן.

      כך שלקוחות שבוחרים לרכוש מוצר איכותי, אמנם משלמים עליו מעט יותר, אך בתמורה הם בהחלט נהנים ממוצר שנותן להם את התמורה המלאה ואת השירות והאחריות לאורך זמן.

      אפשר להאריך את חייו של המצבר?

      למרות שאנחנו יודעים כי המצבר מסוגל לתת מענה למשך שנתיים עד ארבע שנים, אנחנו עדים לכך כי לעיתים הוא לא ממש מצליח עמוד בזה ותו זמן קצר מעת הרכישה כבר התגלו תקלות במצבר. אז כאן נשאלת השאלה למה בעצם זה קורה והאם יש לנו ה לעשות על מנת למנוע את הדבר.

      אז, כן! יש מה לעשות כדי לתמוך במצבר, לתחזק אותו ולשמור עליו בצורה כזו שהוא ימשיך לתת לנו את המענה למשך זמן ארוך יותר.

      מתחזקים את המצבר

      אז איך עושים את זה בפועל? המצבר, מטבע היותו, הוא מושך אליו אבק, מצטברת עליו קורוזיה ונוצרת גם חלודה. כל אלו לא עושים טוב עם המצבר, בלשון המעטה. מסיבה זו אנחנו ממליצים מאוד לפתוח מידי פעם את מכסה המנוע ולהעביר מטלת עם מים על מנת לקות ולהסיר את כל מה שהצטבר על גבי המצבר. פעולה אולי פשוטה, אך יש בה הרבה מאוד תועלת למצבר.

      מעבר לכך חשוב לדעת כי מזג האוויר הוא גם כן אחד מהאויבים הגדולים של המצברים. חום עז וטמפרטורות גבוהות מאוד אליהם חשוף המצבר, פוגע אנושות ביעילות של המצבר והוא עשוי למצוא את עצמו מהר מאוד נפגע או אפילו נהרס. גם קור עז מידי לא מיטיב עם המצבר. אז כדאי להיות מודעים לכך ולא להשאיר את המכונית במקומות לא טובים עבורו.

      באופן כללי כדאי לדעת כי המצברים הישראליים ערוכים למזג האוויר הזה ועל כן הם גם מיוצרים בצורה שונה שאינה גורמת להם להיהרס בעקבות מזג האוויר הישראלי.

    • ליצירת קשר חייגו עכשיו:
      או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

      • מצברים בזול
        צוות מקצועי
        מצברים בזול
        זמן הגעה מהיר עד אליך
        מצברים בזול
        יחס ושירות ללא תחרות
        מצברים בזול
        מבחר עצום של מצברים
        כל הזכויות שמורות © 2024
        אזורי שירות
        לקוחות יקרים

        בימים אלו, הניידת שלנו זמינה עבורכם לשירותי החלפת מצבר עד הבית באזור גוש דן והסביבה ביישובים הבאים:

        כפר סבא, רעננה, רמת השרון, הוד השרון, רמת השרון, ראש העין, ת”א צפון, ת”א מרכז, ת”א דרום, חולון, בת-ים,
        ראשון לציון, נס ציונה, באר יעקב, רחובות, יבנה, יישובי גדרות, אשדוד, קרית מלאכי והסביבה, אשקלון, קרית גת, בית שמש, מודיעין, לוד, רמלה, פתח תקווה

         

        להזמנת מצבר עד הבית,
        השאירו פרטים, או פנו אלינו דרך: