נתקעת? חייג אנחנו כבר בדרך:

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
  • ליצירת קשר חייגו עכשיו:
    או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

    • מצברים בקריית אתא – חשוב לתחזק אותם נכון

      22.7.2020

      מכירים את הסיטואציה? הגעתם הביתה מאוחר, החניתם את המכונית ובעיניים כמעט עצומות יצאתם ממנו וגלשתם הישר אל שנת הלילה שלכם. האורות נשארו דולקים….

      בבוקר, המצבר מספר לכם את מה שלא זכרתם. הוא פשוט התרוקן לו במהלך הלילה. כי כידוע המצבר צריך את המנוע על מנת להתמלא. אם מפעילים את המערכות החשמליות בלי שהמנוע יפעל, הרי שזה יבוא על חשבון המצבר והוא פשוט ימתין לכם בבוקר בלי כוח.

      אז מה עושים עכשיו?

      אז נכון שאפשר למשוך עם כבלים ממכונית אחרת. אבל לא מיד זה הולך. יש מקרים אשר בהם המצבר בכל מקרה כבר פג תוקפו והוא כבר אינו מסוגל להמשיך גם כך לפעול כמו שצריך.

      זה בדיוק הזמן בו צריך לרכוש מצבר חדש.

      כמה זמן יחזיק המצבר מעמד?

      חשוב לדעת כי המצבר הוא לא בר קיימא לאורך ימים שנים. יש לו תוקף של כשנתיים ולכל היותר עד ארבע שנים. מעבר לכך הוא לא יהיה מסוגל לשרת את המכונית. אז ראשית חשוב להיות מודעים לדבר ולא להיות מופתעים אם וכאשר זה קורה.

      מעבר לכך, כדאי מאוד להיערך לכך מראש. כלומר, מומלץ לרכוש מצבר חש בטרם שובת לגמרי המצבר הישן ולפני שהוא משאיר אותנו תקוע ביום בהיר כאשר אין לנו את האפשרות להמשיך או לצאת בנסיעה.

      מה משפיע לרעה על המצבר?

      אז כאמור יש תאריך תפוגה על כל מצבר וזה למעשה הכלל הראשון שכל אחד חייב להכיר ולדעת. כאשר המצבר מגיע אל הקצה, אל תאריך התפוגה שלו, אין עצה ואין תבונה אלא להחליף אותו בחדש. אך מעבר לכך ישנן סיבות נוספות וגורמים נוספים אשר אלו משפיעים גם כן על המצבר והורסים אותו.

      קורוזיה וחלודה אחד האויבים הגדולים ביותר של המצבר זו הקורוזיה. היא מצטברת לה באין מפריע על גבי המצבר וממש הורסת אותו עם הזמן. אז יש לכך פתרון. זוהי לא גזירה משמים שחובה להשלים איתה…

      הפתרון נגד זה, זה פשוט טיפול, טיפוח ותחזוקה נאותה של המצבר אפשר בהחלט להעביר מטלית לחה מידי פעם על המצבר ולהסיר ממנו את האבק שהצטבר או אפילו את הקורוזיה. פעולה זו תתרום במידה רבה לעמידות המצבר וליכולת שלו להאריך ימים.

      מצבר שאינו מתאים לרכב כולם יודעים שמצבר יש להתאים על פי סוג המכונית. אך בכל זאת ישנן תקלות שונות ומקרים אשר בהם הוכנס המצבר הלא נכון אל תוך המכונית. אם זה חוסר התאמה מבחינת גובה האמפר ואם זה חוסר התאמה פיזית, כלומר מבחינת המידות החיצוניות של המצבר.

      גם במקרים הללו המצבר פשוט לא יוכל להגיע למלוא התפוקה שלו והוא אף ייהרס מהר מידי.

      בלאי יש גם מקרים של בלאי. אלו הם מקרים שעשויים לקרות בכל מכונית ועם כל מצבר ואין על כך ממש שליטה. זה יכול להיות הכבלים שמחברים את המצבר, כאשר אלו מתבלים או נקרעים, דבר כזה מוציא את המצבר מכלל שימוש.

      מתח חלש לא פעם אנו יכולים להבחין כי מתח החשמל במכונית חלש מידי. כלומר המכונית כבר לא מקבלת את כל מה שהיא צריכה. זה אומר אורות מהבהבים או צופר שמצטרד, מערכת מיזוג שלא מצליחה לפעול היטב או אפילו קושי בהתנעה של המכונית. כל אלו מצביעים בבירור על תקלה במצבר. כל עוד לא תיפתר הבעיה, הבעיה לא תסתדר. המתח אף ימשיך לרדת עוד ועוד.

      מצברים בקריית אתא – עד הבית!

      היום אנחנו כבר מכירים את השרות של מצברים עד הבית כמעט בכל חנות או שירות לכלי רכב. אם בעבר היה על בעל המכונית למצוא את הדרך לרכוש את המצבר, דבר שלעיתים הה מסובך ממש, כמו במקרה בו הנהג נתקע עם מצבר תקול באמצע שום מקום או אם הוא מתגורר באזור מרוחק ואין לו כרגע את המכונית בגלל המצבר התקול. היום אנחנו כבר יודעים שעל מנת להחליף את המצבר, לא צריך ללכת לשום מקום. על זזה כבר אמר מי שאמר – תן לאצבעות ללכת במקומך… פנייה אל בית העסק כבר תספיק והמצבר יצא לדרך.

      בכל מקרה תמיד עדיף שאת החלפת המצבר יעשה איש מקצוע שמבין ויודע איך לבצע את הדבר בצורה מושלמת.

    • ליצירת קשר חייגו עכשיו:
      או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

      • מצברים בזול
        צוות מקצועי
        מצברים בזול
        זמן הגעה מהיר עד אליך
        מצברים בזול
        יחס ושירות ללא תחרות
        מצברים בזול
        מבחר עצום של מצברים
        כל הזכויות שמורות © 2024
        אזורי שירות
        לקוחות יקרים

        בימים אלו, הניידת שלנו זמינה עבורכם לשירותי החלפת מצבר עד הבית באזור גוש דן והסביבה ביישובים הבאים:

        כפר סבא, רעננה, רמת השרון, הוד השרון, רמת השרון, ראש העין, ת”א צפון, ת”א מרכז, ת”א דרום, חולון, בת-ים,
        ראשון לציון, נס ציונה, באר יעקב, רחובות, יבנה, יישובי גדרות, אשדוד, קרית מלאכי והסביבה, אשקלון, קרית גת, בית שמש, מודיעין, לוד, רמלה, פתח תקווה

         

        להזמנת מצבר עד הבית,
        השאירו פרטים, או פנו אלינו דרך: