נתקעת? חייג אנחנו כבר בדרך:

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
  • ליצירת קשר חייגו עכשיו:
    או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

    • כך רוכשים מצברים בקריית חיים

      22.7.2020

      המצבר ברכב אחראי על כל המערכות החשמליות של הרכב. אם אין מצבר, לא תהיה ההנעה הבסיסית של המנוע והרכב לא יוכל לנסוע. אך מלבד זאת יש את המערכות החשמליות האחרות של המכונית כמו מערכת מיזוג האוויר, התאורה ברכב, הצופר, האורות החיצוניים וכן הלאה. כל אלו תלויים גם כן במצבר אשר הוא זה שנותן להם את הכוח לפעול.

      מה עושים כשהמצבר מתחיל להתעייף? כשהמצבר כבר אינו מסוגל להציג את כל הביצועים אותם הוא ביצע עד כה ביעילות מושלמת? מה עושים כשהמצבר כבר חדל לגמרי לשתף פעולה? או אז, ייתכן כי הדבר האחרון שנשאר זה פשוט להחליף את המצבר.

      איך בודקים את מצבו של המצבר?

      אתם לא אמורים להיות דוקטורים לרכב על מנת הלבין כי המצבר אינו במיטבו. די אם תנסו לצפור תוך הקשבה מרוכזת ובדיקה האם הצופר נשמע היטב כפי שהיה עד כה, או לחילופין, אם אתם בודקים את האורות ורואים כי הם החלו להבהב, הרי שהממצאים של בדיקות אלו הם שייתנו לכם את האינדיקציה לגבי היעילות של המצבר ומצב התפקוד שלו.

      אם המכונית לא מוכנה להתניע כלל, הרי שעל פי רוב כבר לא תהיינה לכם כלל ספיקות כי המצבר סיים את תפקידו ויהיה עליכם לחשוב על מצבר חדש.

      קונים מצבר חדש

      אז גם אם המצבר כבר לגמרי סיים את מלאכתו והוא לא מוכן להמשיך יותר וגם אם המצבר נמצא רק בקצה הדרך ותאריך התפוגה שלו מתקרב, חשוב לבדוק את האפשרות של מצבר חדש. זאת על מנת שברגע האמת לא תמצאו את עצמכם נבוכים ומבולבלים כשאתם לא יודעים במה כדאי לכם לבחור.

      בכל מקרה מומלץ מאוד כי תיצמדו לכללים ולדברים הבאים כאשר אתם באים לבחור את המצבר.

      מצבר מבית טוב חשוב מאוד לבחור מצבר איכותי של חברה מוכרת בשוק. אמנם ייתכן ומצברים אלו יעלו מעט יותר ממצברים אחרים אשר מוצעים בשוק ולעיתים מדובר בהבדל משמעותי במחיר. בכל זאת, חשוב לדעת כי מצבר של חברה מוכרת זה מצבר שייתן מענה טוב יותר ואף יעיל יותר לאורך זמן.

      מצבר מתאים חשוב לוודא כי ישנה התאמה של המצבר לכלי הרכב. ישנם הרבה מצברים ויש חברות שונות שעומדות מאחורי המצברים הללו. חשוב מאוד לשים לב כי הבחירה היא במצבר שמתא לכלי הרכב הספציפי. הן מבחינת גובה האמפר של המצבר והן מבחינת הגודל והממדים הפיזיים שלו. ההתאמה של המצבר למטרה זוהי למעשה הערובה לכך כי המצבר אכן ייתן את המענה המושלם. 

      יצרן מוכר חשוב לדעת כי מצבר של יצרן מוכר עשוי לתת מענה טוב יותר היות ויצרנים שצברו מוניטין ושם טוב, משקיעים כנראה במוצרים שלהם. לולא כך הם הרי לא היו זוכים לשם טוב. כך שלא כדאי לזלזל בשם או במותג של המוצר וללכת על המוכר, על הידוע שככל הנראה יהיה גם הטוב ביותר.

      אחריות מצברים מקבלים בדרך כלל אחריות למשך תקופה מסוימת. כל יצרן וכל מוצר יש לו את האחריות שלו. כדאי תמיד לבחור מוצר שיש עליו אחריות למשך זמן ארוך. אחריות ארוכה מעידה על פי רוב על איכות המוצר ועל כך שמדובר במוצר שאכן מסוגל להוכיח את עצמו. מעבר לכך מעניקה האחריות את הרוגע ואת השקט הנפשי למשך תקופת האחריות שזה בהחלט דבר חשוב ביותר.

      שומרים על המצבר החדש 

      לא כולם יודעים אך יש בהחלט מה לעשות על מנת לשמור על המצבר ולהאריך את ימיו.

      אם דואגים למצבר, אם מטפחים אותו עד כמה שאפשר הוא נותן בתמורה את התפוקה הטובה ביותר ולמשך זמן ארוך. איך בעצם אפשר לטפח את המצבר ומה אפשר לעשות על מנת להאריך את הפעילות שלו לאורך זמן?

      הרכבה מקצועית – לא כולם יודעים להחליף לבד את המצבר. אם הוא ייעשה בידיים מקצועיות, הוא יתפקד טוב יותר בהמשך.

      ניקיון – חשוב להקפיד על הניקיון של המצבר. אם מסירים ממנו את האבק, דואגים שלא תצטבר עליו קורוזיה, הרי שהמצבר יוכל לתפקד טוב יותר ולהוכיח את עצמו לאורך זמן.

      אז בחרו בחכמה את המצבר שלכם והקפידו על תחזוקה נאותה שלו. כך תיהנו ממנו לאורך זמן.

    • ליצירת קשר חייגו עכשיו:
      או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

      • מצברים בזול
        צוות מקצועי
        מצברים בזול
        זמן הגעה מהיר עד אליך
        מצברים בזול
        יחס ושירות ללא תחרות
        מצברים בזול
        מבחר עצום של מצברים
        כל הזכויות שמורות © 2024
        אזורי שירות
        לקוחות יקרים

        בימים אלו, הניידת שלנו זמינה עבורכם לשירותי החלפת מצבר עד הבית באזור גוש דן והסביבה ביישובים הבאים:

        כפר סבא, רעננה, רמת השרון, הוד השרון, רמת השרון, ראש העין, ת”א צפון, ת”א מרכז, ת”א דרום, חולון, בת-ים,
        ראשון לציון, נס ציונה, באר יעקב, רחובות, יבנה, יישובי גדרות, אשדוד, קרית מלאכי והסביבה, אשקלון, קרית גת, בית שמש, מודיעין, לוד, רמלה, פתח תקווה

         

        להזמנת מצבר עד הבית,
        השאירו פרטים, או פנו אלינו דרך: