נתקעת? חייג אנחנו כבר בדרך:

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
  • ליצירת קשר חייגו עכשיו:
    או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

    • הכנת הרכב לנסיעה ארוכה

      27.9.2019
      מנהרה בכביש מהיר

      עונת החופש זוהי העונה בה אנחנו מטיילים יותר מאשר בכל זמן אחר. אך האמת היא שפה ושם יוצא לכל אחד מאתנו לצאת לנסיעות ארוכות. חשוב לדעת כי יש להכין את הרכב לקראת הנסיעה בצורה מאורגנת ומסודרת. רק כך אפשר יהיה להיות בטוחים כי הנסיעה תעבור בשלום וכל תקלה שאולי תתעורר, תזכה למענה מידי.
      אז מה אתם צריכים על מנת שהנסיעה שלכם תהיה מוצלחת, נעימה ובטוחה?

      היכן אפשר להשיג עכשיו ג'ק?

      מכירים את זה שבדיוק כאשר אתם זקוקים לו, אין לכם אותו?
      אז האמת היא שתמיד צריך להקפיד על מלאי קבוע בתוך המכונית של כל מה שאתם עשויים להזדקק לו במהלך הנסיעה. אך לפני שאתם יוצאים לנסיעה ארוכה, חשוב עוד יותר שתספרו ותבדקו מה יש לכם ומה חסר לכם. עליכם לוודא שיש לכם ג'ק – מגבה, מפתח מתאים, אפוד זוהר, משולש אזהרה, ערכת כלים, מטף כיבוי, נורות חילופיות, צמיג חילופי, כפפות עבודה ועוד.

      לא סומכים על נס פח השמן…

      חשוב להכיר את הרכב לעומק ולעיתים אף לעיין בהוראות היצרן על מנת לרענן את הזיכרון. חשוב לבדוק באיזו תדירות יש לערוך בדיקה יסודית של כל מערכות הרכב על מנת שהרכב יעניק מענה ללא תקלות. בכל מקרה, אם אתם מתכוננים לצאת לדרך ארוכה, חשוב מאוד כי תבצעו בדיקה יסודית של כל מערכות הרכב כולל הנוזלים והשמנים השונים. זה כולל את שמן המנוע, שמן גיר, שמן הגה כוח, תקינות הצמיגים, לחץ אוויר, מים למגבים, מים ברדיאטור, נוזל בלמים וכו'.

      אל תסתמכו על ידיעת הארץ שלכם…

      יש אנשים שלא רוצים להיעזר במכשירי הניווט השונים. הם בהחלט מכירים היטב את הארץ. הם כבר נסעו לאורכה ולרוחבה והם חשים ממש בנוח לצאת לדרכים ללא כל סיוע. הבעיה היא שלא פעם עולה צורך בהגעה למקומות פחות מוכרים לתחנות דלק באזורים נידחים או אפילו מציאת אתר כלשהו עשוי להפוך לאתגר מורכב. לא כדאי לצאת מהבית ללא תכנון מוקפד היטב מראש הכולל מפות מדויקות, מכשירי ניווט שיקלו על תכנון נכון של מסלולי הנסעה ועל היצמדות לדיווחי התנועה השונים.

      מצטיידים בכל מה שצריך

      יש ציוד שחשוב לקחת לכל טיול או נסיעה ארוכה, לכל מקרה או צורך שיעלה בדרך. זה כולל שתייה, טישו, כסף מזומן, מחצלת, ערכה להכנת קפה וכל מה שאתם עשויים להזדקק לו במהלך הנסיעה ולא תמיד יהיה לכם היכן לקנות.

      ציוד לילדים

      אם ילדים מצטרפים גם כן לנסיעה, ישנה רשימה ארוכה נוספת אותה עליכם להוסיף לתכולה שלכם. ילדים לא אוהבים נסיעות במיוחד לא נסיעות ארוכות. חובה להצטייד מראש בכל מה שצריך על מנת להעסיק את הילדים במהלך הנסיעה. זה כולל משחקים המתאימים לנסיעה, ספרי קריאה, אוזניות שהם יוכלו לשמוע בהם מוסיקה וכמובן גם אוכל, חטיפים קלים וכל מה שיעזור להם לשבת בצורה רגועה בזמן הנסיעה.
      ילדים שאין להם סבלנות לנסיעה עשויים להרוס לגמרי את הטיול ולמעשה לסכן את כל הנוסעים. הם ינסו להיחלץ מהחגורה הלוחצת, הם יבקשו להיות משוחררים, לעיתים הם יתחילו להשתולל תוך כדי נסיעה כאשר ההורה הנוהג עשוי למצוא את עצמו מתבלבל לגמרי ולא מסוגל לנסוע בצורה בטוחה.

      ברור כי יש לבדוק את כל שאר המערכות כמו המצבר וכל השאר על מנת שאפשר יהיה לצאת לדרך בצורה רגועה ובטוחה.
      בכל מקרה, זכרו להקפיד על נהיגה על פי הכללים, בצורה זהירה וסובלנית. כך תוכלו לנסוע בשלום ולשוב הביתה בשלום.

    • ליצירת קשר חייגו עכשיו:
      או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

      • מצברים בזול
        צוות מקצועי
        מצברים בזול
        זמן הגעה מהיר עד אליך
        מצברים בזול
        יחס ושירות ללא תחרות
        מצברים בזול
        מבחר עצום של מצברים
        כל הזכויות שמורות © 2024
        אזורי שירות
        לקוחות יקרים

        בימים אלו, הניידת שלנו זמינה עבורכם לשירותי החלפת מצבר עד הבית באזור גוש דן והסביבה ביישובים הבאים:

        כפר סבא, רעננה, רמת השרון, הוד השרון, רמת השרון, ראש העין, ת”א צפון, ת”א מרכז, ת”א דרום, חולון, בת-ים,
        ראשון לציון, נס ציונה, באר יעקב, רחובות, יבנה, יישובי גדרות, אשדוד, קרית מלאכי והסביבה, אשקלון, קרית גת, בית שמש, מודיעין, לוד, רמלה, פתח תקווה

         

        להזמנת מצבר עד הבית,
        השאירו פרטים, או פנו אלינו דרך: