נתקעת? חייג אנחנו כבר בדרך:

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
  • ליצירת קשר חייגו עכשיו:
    או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

    • איך לבחור נכון מצברים ברחובות?

      7.9.2020
      מצברים ברחובות

      נתקעתם עם הרכב והוא לא מניע? הסיבה הנפוצה ביותר לזה היא שכנראה – נגמר המצבר. מחפשים מצברים ברחובות? הגעתם בדיוק למקום הנכון. כאן תוכלו לקרוא איך לבחור מצברים? למה המצבר שלכם נגמר ואיפה תוכלו למצוא מצברים ברחובות?

      איך לבחור מצבר לרכב שלכם?

      איך תדעו איזה מצברים מתאים לרכב שלכם? הנה כמה גורמי מפתח שעליכם לקחת בחשבון בעת הבחירה. רכבים שונים, והרגלי נהיגה מגוונים יציבו דרישות שונות למצבר הרכב שלכם. 

      להלן רשימת גורמי המפתח העיקריים שעליכם לקחת בחשבון:

      סוג המצבר

      ישנם שלושה מצברים עיקריים שעליכם להכיר, לכל סוג נתונים אחרים, שמספקים צרכים שונים. הסוג הראשון הינו הסוג הנפוץ ביותר המצבר ההתנעה, הוא מספק אנרגיה חשמלית קצרת טווח לרכב – על מנת להתניע אותו והמצבר מבצע פעולת טעינה עצמית בכל פעם מחדש. מדובר במצבר המצריך תחזוקה שוטפת. הסוג השני הינו סוג מצברים חדש יותר, מצבר הג'ל. למצבר זה יתרונות רבים, הבולט שלו הינו שאין צורך בתחזוקה כלל. 

      סוג נוסף הינו מצבר פריקה עמוקה, אשר דומה למצבר ההתנעה אך יש להם הבדל מרכזי אחד, הם יכולים לספק קיבולת חשמל גדולה ואורח החיים שלהם ארוך יותר. כל הסוגים מגיעים בגדלים שונים ובהספקי כוח שונים על מנת להתאים במדויק לכלי רכב שונים.

      גודל וקיבולת

      הגורמים האלה מתייחסים לגודל הפיזי של המצבר, כיוון שבכל רכב יש תא אחסון שונה למצבר, מצבר גדול מתי לא ייכנס ומצבר קטן מדי לא יצליח להתקבע. בנוסף לכך, יש את גודל הקיבולת, כל מצבר מתוייג על פי יחידות אמפר, המעידות כל כמות הכוח החשמלי שהוא מסוגל לספק. לכל רכב דרישות חשמל שונות ולכן צריך להתאים את יחידות הכוח בהתאם.

      התקציב שלכם

      כאמור, ישנם מצברים עם אותם נתונים – להם יש מחירים שונים. ייצור כל כך הרבה מצברים בגדלים ובמחירים שונים נועדו גם כדי להיות מותאמים לכל רכב, אך גם להיות מותאים לתקציב הלקוחות. המגוון הרחב מאפשר לכם לבחור את המצבר המתאים לרכב ולכיס.

      חברת מצברים מומלצת – למה זה חשוב?

      כשאתם רוכשים מצבר עליכם לרכוש אותו מחברה מומלצת. ולמה? חברה אמינה תבטיח לכם מצבר איכותי, אמין, ועם אחריות. החברה תספק לכם גם שירותי ייעוץ ללא עלות, ותתאים לאלו מכם שמתקשים לבחור מצבר מתאים לרכב, כמו גם היא תתאים אותו לתקציב שלכם. 

      בנוסף לכך, חברת מצברים מומלצת כמו מצברים בזול תספק לכם שירותי מצבר עד הבית תוך שעה בלבד, מתוך ההבנה שניתן להתקע ללא מצבר בכל זמן ובכל מקום. כאשר אתם רוכשים מצבר, וודאו כי תאריך הייצור שלו עדכני כמו גם האחריות עליו – לפחות שנה.

    • ליצירת קשר חייגו עכשיו:
      או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

      • מצברים בזול
        צוות מקצועי
        מצברים בזול
        זמן הגעה מהיר עד אליך
        מצברים בזול
        יחס ושירות ללא תחרות
        מצברים בזול
        מבחר עצום של מצברים
        כל הזכויות שמורות © 2024
        אזורי שירות
        לקוחות יקרים

        בימים אלו, הניידת שלנו זמינה עבורכם לשירותי החלפת מצבר עד הבית באזור גוש דן והסביבה ביישובים הבאים:

        כפר סבא, רעננה, רמת השרון, הוד השרון, רמת השרון, ראש העין, ת”א צפון, ת”א מרכז, ת”א דרום, חולון, בת-ים,
        ראשון לציון, נס ציונה, באר יעקב, רחובות, יבנה, יישובי גדרות, אשדוד, קרית מלאכי והסביבה, אשקלון, קרית גת, בית שמש, מודיעין, לוד, רמלה, פתח תקווה

         

        להזמנת מצבר עד הבית,
        השאירו פרטים, או פנו אלינו דרך: