נתקעת? חייג אנחנו כבר בדרך:

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
  • ליצירת קשר חייגו עכשיו:
    או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

    • מצברים בבאר שבע בלי להתפשר על איכות ושירות

      22.7.2020

      כשקונים מכונית, לומדים על הדרך הרבה מושגים חדשים. אולי לא תמיד מדובר במושגים באמת חדשים, אך במקרים רבים מדובר בהחלט במידע שלא היה ממש בקדמת המוח, אלא אי שם בתת המודע. כמו מה למשל? המצבר.

      הוא אחד הרכיבים במכונית שלא תמיד מוכר לנו ולא תמיד אנחנו אכן יודעים כי חשוב לדאוג לו, יש מה לעשות על מנת לגרום לו להפיק את מלוא התפוקה ואפשר גם לתחזק אותו ולשמור עליו כדי שאפשר יהיה ליהנות ממנו לאורך זמן.

      אז אנחנו כאן על מנת להכיר לכל מי שלא מכיר מספיק את המצבר.

      מצבר – היכן הוא מסתתר?

      אז יש הרבה אנשים שהם לא פותחים אף פעם את מכסה המנוע. עבורם מדובר במקום עלום ואולי אפילו מעט מפחיד. את המלאכה הן משאירים למוסכניק שלהם. כך שהם לא באמת יודעים איך נראה המצבר שלהם מקרוב ובוודאי שהם גם לא דואגים לטפח, לתחזק או אפילו רק לנקות את המצבר שלהם.

      חבל שכך. כי כאמור יש מה לעשות על מנת להאריך את חייו ואת תפוקתו של המצבר.

      אך אם כבר התייחסנו לעובדה כי יש אנשים שלא מתעסקים כלל עם אזור המנוע והמצבר, יש כאן נקודה אחת חיובית וחשובה בכל זאת. 

      ההחלפה של המצבר נדמית אולי כמו הוצאה של קופסא והכנסה של קופסא אחרת במקומה. אך זה לא באמת כך. נדרש ידע בסיסי טכני על מנת שההחלפה תתבצע בצורה הנכונה והטובה ביותר. אם היא לא נעשית נכון והחיבורים לא מתבצעים בצורה הנכונה, זה כבר יפגע במצבר והוא לא יוכל לתת את מלוא התפוקה שלו. כך שאת החלפת המצבר כן כדאי להפקיד בידיים מקצועיות ולבקש במוסך כי יבצעו את המשימה.

      מצבר שמור ומוגן

      המצבר שוכן במקום בו הוא חשוף, כמעט כמו כל דבר בעולם, לאבק, לחלודה וגם לקורוזיה. כל אלו לא עושים אתו טוב כלל וכלל. ההצטברות של הקורוזיה עשויה לקצר במידה משמעותית את חייו של המצבר ואם לא דואגים להסיר את הקורוזיה ואת הלכלוך, התוצאה תהיה קיצור ימיו של המצבר.

      אז ברור כי מומלץ מאוד להקדיש את הזמן הדרוש לצורך הטיפול במצבר על מנת שאכן ניתן יהיה לצפות כי הוא יעניק בתמורה את מלוא התפוקה שלו.

       מעבר לכך חשוב להיות מדעים לכך כי מזג האוויר לא תמיד פועל לטובתו של המצבר. אם המצבר נמצא חשוף שעות ארוכות תחת השמש הקופחת, הרי שהוא עשוי להיהרס מהר יותר ולהגיע למצב של תפוקה נמוכה מידי ביחס לפוטנציאל שלו.

      אז כאן יש גם כן מה לעשות. אפשר פשוט לשים לב למקומות בו בוחרים להחנות את המכונית כאשר יש כמובן העדפה למקומות מוצלים. מעבר לכך יש כאלה שבוחרים לכסות את המכונית שלהם בכיסוי בייחוד אם מדובר בחניה למשך זמן ארוך. אך האמת הא שזוהי תופעה שכבר פחות רואים אותה כיום. היא הייתה מקובלת יותר בשנות השמונים והתשעים המוקדמות.

      מצבר ישראלי עם עמידות ישראלית

      כדאי בכל זאת לדעת כי מזג האוויר הישראלי הוא מזג אוויר קיצוני ביחס למדינות אחרות ועל כן המצברים אף עשויים להיות חשופים יותר לתקלות ולבלאי שנוצר טרם זמנו. אך בדיוק מסיבה זו אנחנו ממליצים מאוד לרכוש מצבר של חברה ישראלית. מצבר כזה בדרך כלל מיוצר ועשוי בצורה כזו שהוא לא ייהרס בגלל מזג האוויר.

      בכל מקרה חשוב מאוד לשים לב כי רוכשים מצבר איכותי של חברה מוכרת בשוק. כי חברות מוכרות עומדות מאחורי המוצרים שהם מייצרים והם דואגים כי אכן שמם הטוב יישמר. על כן המוצרים שלהם ייתנו את התמורה המלאה למחיר. המחיר שכמובן יהיה מעט יקר יותר ביחס למוצרים של חאפרים, אך בהחלט מומלץ מאוד להשקיע ולשלם יותר כדי לקבל תמורה יותר הולמת.

      שירות ואחריות לאורך זמן

      כדאי לדעת כי חברות מוכרות נותנות אחריות לאורך זמן והן לא שוכחות את הלקוח גם אחרי זמן מעת הקניה. מדובר על אחריות על המצבר שייתן כיסוי ושקט נפשי למשך זמן כמו גם על שירות נגיש וידידותי ללקוח שיוכל להיעזר בכל בעיה או תקלה במצבר.

      אז רכשו מצבר איכותי של יצרן איכותי, שמרו עליו ותחזקו אותו וכך תיהנו ממנו לאורך זמן.

    • ליצירת קשר חייגו עכשיו:
      או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

      • מצברים בזול
        צוות מקצועי
        מצברים בזול
        זמן הגעה מהיר עד אליך
        מצברים בזול
        יחס ושירות ללא תחרות
        מצברים בזול
        מבחר עצום של מצברים
        כל הזכויות שמורות © 2024
        אזורי שירות
        לקוחות יקרים

        בימים אלו, הניידת שלנו זמינה עבורכם לשירותי החלפת מצבר עד הבית באזור גוש דן והסביבה ביישובים הבאים:

        כפר סבא, רעננה, רמת השרון, הוד השרון, רמת השרון, ראש העין, ת”א צפון, ת”א מרכז, ת”א דרום, חולון, בת-ים,
        ראשון לציון, נס ציונה, באר יעקב, רחובות, יבנה, יישובי גדרות, אשדוד, קרית מלאכי והסביבה, אשקלון, קרית גת, בית שמש, מודיעין, לוד, רמלה, פתח תקווה

         

        להזמנת מצבר עד הבית,
        השאירו פרטים, או פנו אלינו דרך: